Explora Journeys, het luxe oceaanreismerk van de MSC Group, heeft een nieuwe campagne gelanceerd: ‘The Effort of Effortless’. Deze exclusieve mini-serie van acht afleveringen biedt een unieke blik achter de schermen bij tenniswereldkampioen en Global Brand Ambassador Jannik Sinner. De eerste aflevering ging op 11 november in première.
De serie staat voor de waarden die Explora Journeys en Sinner beide delen: authenticiteit, toewijding en intentie. Het doel? Kijkers inspireren om te vertragen, opnieuw verbinding te maken en hun eigen Ocean State of Mind te ontdekken.
De kracht van discipline en toewijding
Anna Nash, President van Explora Journeys, geeft aan: "Bij Explora Journeys geloven we dat ware luxe draait om balans, waar elk detail met zorg is ontworpen, maar moeiteloos wordt ervaren. Jannik belichaamt deze filosofie perfect: zijn meesterschap lijkt vanzelfsprekend, maar is het resultaat van jarenlange discipline en toewijding."
De campagne draait om drie centrale thema’s: The Pursuit of Excellence, Dedication and Craftsmanship en Inner Balance, die zowel in Sinners carrière als aan boord van Explora Journeys centraal staan. Met ‘The Effort of Effortless’ wil Explora Journeys gasten inspireren om het tempo te verlagen en de kunst van moeiteloze elegantie te omarmen – zowel op zee als in het dagelijks leven.