MONNICKENDAM - Voor degenen die al een langere tijd in de reisbranche meedraaien is ‘Special Traffic’ geen onbekende partij meer. De specialistische touroperator staat bekend om zijn maatwerkreizen naar verre bestemmingen. In 2020 is het 'oude' merk Special Traffic een nieuw leven in geblazen met behoud van dezelfde expertise als het gaat om bestemmingen naar verre oorden.
Een nieuw merk, maar toch een specialist?
Een begrijpelijke vraag, met een logisch antwoord. Achter het merk Special Traffic zitten de medewerkers van Van Verre Reizen. Samen goed voor honderden jaren reiservaring. Van Verre is in 2000 opgericht en kent sindsdien een gestage gezonde groei met veel tevreden repeaters. Van een specialist op Indonesië is Van Verre gegroeid naar een aanbieder van reizen naar geheel Azië, Zuidelijk- en Oost-Afrika, Latijns Amerika, Down Under, de Verenigde Staten en Canada. Misschien heb je ook wel van Van Verre gehoord? De laatste jaren verkocht Van Verre namelijk steeds meer reizen via de Retail, tot volle tevredenheid van de reisagenten. Maar dit was toch maar een klein percentage van de volledige omzet. Met het Retailmerk Special Traffic gaan we daar verandering in brengen.
DNA van Special Traffic
Het mag duidelijk zijn dat Special Traffic hetzelfde DNA hanteert als het moederbedrijf. Namelijk:
Wil je meer weten over Special Traffic en wat je van hun specialiteit kan verwachten? Lees dan het hele artikel in de nieuwste Azië special van Reisbizz Magazine.