AMSTERDAM - Air Malta benoemt Discover the World als vertegenwoordiger voor Nederland, België, Duitsland en Zwitserland nu Europa zich openstelt voor regionale reizen. De organisatie assisiteerde Air Mailta al bij de activiteiten op secundaire markten.
Discover the World zal de verkoop- en marketinginspanningen stimuleren en de Maltese eilanden op de primaire markten helpen promoten. “We kijken ernaar uit om samen te werken met Discover the World, die ons door hun uitgebreide netwerk en ervaring zal helpen om Air Malta te promoten”, stelt Roy Kinnear, Chief Commercial Officer van Air Malta. “Gelegen in het hart van de Middellandse Zee, kunnen onze gasten genieten van de beroemde Maltese gastvrijheid, al zodra ze aan boord van onze vluchten stappen”, voegt Alex Savona, Air Malta’s Head Global Sales, toe.
Momenteel voert Air Mailta meer dan negentig wekelijkse retourvluchten uit naar 19 verschillende bestemmingen. “Discover the World wil gaan samenwerken met agenten en touroperators in Nederland en België en hiermee Air Malta positioneren als dé luchtvaartmaatschappij voor reizen naar het eiland”, vertelt André van der Sluis, Country Manager Benelux bij Discover the World. De organisatie zal verantwoordelijk zijn voor de verkoop en ondersteuning van Air Malta door middel van deelname aan evenementen, het bezoeken van reisagenten, het organiseren van verkoopcampagnes en het onderhouden van bestaande relaties.
Op de foto toont Ian Murray, CEO Discover the World (links) samen met Roy Kinnear, Chief Commercial Officer van Air Malta een miniatuur vliegtuig toestel tijdens een kennismakingsreis naar het hoofdkantoor van de luchtvaartmaatschappij in Luqa, Malta.