21 november 2024
Thumbnail voor ‘Eerste editie van Reisbizz Festival vernieuwend’

‘Eerste editie van Reisbizz Festival vernieuwend’

HILVARENBEEK - De eerste editie van het Reisbizz Festival, in het zonnige Beekse Bergen, is succesvol verlopen. In grote getale kwamen reisagenten, partners van de Reisbizz Society én introducees naar het safaripark om te netwerken, collega's te ontmoeten en informatieve workshops te volgen. "Dit is echt vernieuwend", aldus Eveline de Waal van Live To Travel.

Reisagenten werden ’s ochtends in het Event Center van de Beekse Bergen ontvangen door het team van Reisbizz én de 26 partners van het Reisbizz Festival. De locatie en sfeer trokken de aanwezigen direct de festivalsfeer in. Hoofdpartners TUI en RIU gaven een korte presentatie en maakten hierin de hoofdprijs bekend: een TUI reischeque t.w.v. 1.500 euro én een RIU reischeque voor zeven nachten in een willekeurig RIU hotel voor twee personen. "Gezien de locatie waar we ons momenteel bevinden, zou een mooie suggestie voor de winnaar een bezoek aan Senegal zijn", vertellen Dimitri Joannides en Christine Oey die namens TUI en RIU samen de presentatie gaven.

Workshops
Hierna was het tijd voor de reisagenten om tijdens zes workshops in gesprek te gaan met verschillende partners. Tijdens en na de workshops namen de reisagenten fanatiek deel aan de ‘infogame’. Door het beantwoorden van vragen van alle partners, maakten zij kans op nog eens zes prijzen die tijdens de zonovergoten borrel werden verloot.

Tekst gaat verder onder de foto

Na de informatieve ochtend vertrokken de reisagenten in safaribussen – of met eigen vervoer – naar de Beekse Bergen. Met hun eventueel meegebrachte introducees genoten ze van het prachtige weer en de safaridieren in het park. Ook de partners ontdekten het safaripark tijdens een privétour.

Zomerse hitjes
Zowel reisagenten met hun introducees (groot en klein) als de partners vonden ’s middags hun weg terug naar het Event Center voor een gezellige borrel in festivalstijl. DJ Sun(ny) verzorgde zomerse hitjes en er werden vers bereide mocktails en smakelijke wraps van ‘Hotel Mama’ genuttigd. Alle aanwezigen genoten van de zon en van elkaar, al zittend op het terras en liggend in de zitzakken. Ook werd door de reisagenten volop bijgepraat met partners en kon je bij de photobooth van Travel Trend op de foto worden gezet.

Rond half vijf werden de zeven winnaars bekend gemaakt door Hanita van der Meer (ANVR). Zij trok de winnaars uit de ingeleverde ‘infogames’. De hoofdprijs is gewonnen door Barbara van der Matten van TravelXL ’t Woerkoms Reisbureau.

Tekst gaat verder onder de foto

Eenmalige printeditie Reisbizz Magazine
Reisbizz Magazine komt eind september met een éénmalige printeditie vanuit de Reisbizz Society met een fotoverslag van o.a. de prijzen en winnaars. Later deze week maakt Reisbizz nog eens acht winnaars bekend van de overige prijzen, die ook niet mis zijn. De kinderen die tekeningen inleverden, horen deze week meer over de prijzen.

Reisbizz bedankt alle partners en reisagenten voor hun bijdrage aan het eerste Reisbizz Festival. "De foto’s spreken voor zich: er waren veel blije gezichten en natuurlijk speelde het weer ook een grote rol. We gaan snel een datum en locatie prikken voor het tweede Reisbizz Festival in 2024", aldus Natasja Hoogstede.