ABU DHABI - Maurice Ouwens, Product Manager TUI Sports, verzamelde donderdagochtend met 700 gasten op Schiphol om namens zijn bedrijf af te reizen naar Dubai om de spectaculaire ontknoping van de Formule 1 in Abu Dhabi te beleven. Hij doet verslag op Reisbizz.nl van de afgelopen dagen.
"De sfeer zat er donderdag goed in, veel mensen zijn al in het oranje gekleed en zijn er helemaal klaar voor. Aan boord van de TUI fly-toestellen is aan alles gedacht, van headcovers en cupcakes in F1 stijl tot het F1 magazine op de stoelen. Vrijdag was een vrije dag, dus perfect om het indrukwekkende Dubai te gaan ontdekken, de Burj Khalifa was bij velen favoriet en natuurlijk ook de Dubai Mall en The Boardwalk bij het strand", appt Ouwens.
"Het nieuwe reuzenrad the Eye is ook een spectaculaire nieuwe attractie in de stad. Maar iedereen zat met smart te wachten om de sfeer op het Yas Marina Circuit te gaan proeven", vervolgt de product manager van TUI.
"Zaterdag was het zover...tijd voor de laatste vrije training en de kwalificatie! De tribunes kleuren oranje en de spanning stijgt...wat gaat Max doen? En ja hoor hij heeft het gewoon geflikt, pole position is in the pocket! De ontlading is groot en iedereen is in opperbeste stemming van het circuit vertrokken. Op naar morgen", besluit hij.