Tijdens het ANVR-congres in Oman dit jaar, zal een van de congresdagen in het teken staan van ‘energizing the future of travel’. Nienke Bloem, bekend als internationaal Customer Experience-spreker in de blauwe jurk, zal dan gaan spreken. Dat maakt de ANVR maandag bekend.
Met meer dan 25 jaar werkervaring is Nienke Bloem een veelgevraagde Customer Experience (CX) Spreker en zij reist hiervoor dan ook de hele wereld voor rond. “Nienke spreekt regelmatig in de reisbranche dus verwacht niet zomaar een introductie in het vakgebied CX Management, maar een keynote op maat gemaakt voor jou als lid van de ANVR”, aldus Hanita van der Meer, ANVR Marketing en Communicatiespecialist. “Verwacht dat ze je aan het denken zet, activeert en vooral inspireert HOE met CX aan de slag te gaan. Niet voor niets is haar merkbelofte ‘Making Customer Experience Work’."
Nienke Bloem geeft onder andere gastlessen op Nyenrode. Ze schreef twee boeken, waaronder de Nederlandse beststeller ‘CX TravelGuide’ en ‘CX is a pilgrimage’, host de CX podcast ‘CX Leadership Talks’ en heeft een veelbekeken youtube kanaal.