De winkelmedewerkers van D-reizen krijgen een nieuwe outfit. Voor de nieuwe collectie is D-reizen een samenwerking aangegaan met het Nederlandse kledingmerk LaDress.
D-reizen geeft aan dat door deze “stijlvolle en persoonlijke make-over” een volgende professionaliseringsstap wordt gemaakt. "De collectie zal naast het verhogen van het comfort ook de professionaliteit en uitstraling optimaliseren", aldus de reisorganisatie. "De kleding van LaDress staat bekend om de wasbare, kreukvrije couture met een perfecte pasvorm."
Het nieuwe uniform is in de kleur ‘midnight blue’. “Er zijn voor de grotere maten speciale styles ontwikkeld en de collectie is veelzijdig; het is een capsule van een vijftiental styles (ook current styles van LaDress), waar meer dan 250 vrouwen goed mee uit de voeten kunnen.”
Anet Huzen, Manager Retail Processen D-reizen: “We zijn zeer verheugd om onze klanten binnenkort op een nog professionelere en representatievere manier te ontvangen in onze winkels. Alhoewel de klant bij ons altijd op nummer één staat draait het hier echter niet alleen om de ervaring van de klant. We vinden het namelijk ook erg belangrijk dat onze collega’s zich goed voelen in hun kleding en de nieuwe samenwerking met LaDress draagt hier absoluut aan bij”
Ook Simone van Trojen, founder LaDress is blij met D-reizen. “We zijn heel erg blij met deze fijne en positieve samenwerking met D-reizen. Het is een eer om de winkelmedewerkers van D-reizen, het fysieke visitekaartje van het iconische Nederlandse reismerk, te mogen kleden.”