SCHIPHOL - De Holland Herald, het inflight magazine van KLM, heeft een nieuwe uitstraling gekregen. Zowel het design als de inhoud kreeg een update, zo meldt uitgever Hearst. Met het nieuwe concept krijgen passagiers info over KLM en inspiratie over bewust reizen.
“Het vernieuwde magazine sluit weer helemaal aan bij de tijdsgeest”, aldus content director Alexandra de Jong. “In het aprilnummer staat een interview met marathonloper Abdi Nageeye, winnaar van het zilver op de Olympische Spelen in Tokio én winnaar van de Marathon Rotterdam. Het bijzondere levensverhaal van deze sportheld raakt recht in het hart. Fantastisch dat we dit soort storytelling reportages groots in Holland Herald kunnen brengen.”
Ook Daphne Hoogenboom, head of content marketing bij KLM, is trots op het nieuwe concept. “Ik ben heel blij dat we het door onze klanten hooggewaardeerde magazine hebben kunnen restylen. Het nieuwe concept sluit volledig aan bij de waarden van KLM. We blijven mooie reisverhalen delen met onze klanten, maar inspireren hen wel om bewuste keuzes te maken om zo de impact op mens en natuur te beperken. Verder ben ik zeer vereerd dat we earth ambassador André Kuipers als vaste columnist aan ons magazine hebben kunnen verbinden.”