11 mei 2024
Thumbnail voor Rutgher Verstrepen: Gaaf om te zien hoe Corendon werkt en om daar nu deelgenoot van te zijn

Rutgher Verstrepen: Gaaf om te zien hoe Corendon werkt en om daar nu deelgenoot van te zijn

ROTTERDAM - Al in zijn jeugd- en tienerjaren raakte Rutgher Verstrepen geïnfecteerd met het reisvirus door zijn ouders. Met de auto trokken ze door Europa. Rutgher is een bekend gezicht in de reisbranche en is sinds 1 mei dit jaar aan de slag gegaan als Salesmanager Retail bij Corendon. “Gaaf om te zien hoe Corendon werkt en om daar nu deelgenoot van te zijn”, vertelt hij in de SalesTalk van de nieuwste uitgave van Reisbizz Magazine.


Met het vliegtuig naar Venetië en met de trein en ferry door naar Griekenland. Van camping naar café. Of backpacken door Marokko met een Lonely Planet in de hand de Koningssteden zien. Rutgher Verstrepen heeft een passie voor reizen en diezelfde passie gebruikt hij in zijn nieuwe functie als Salesmanager Retail bij Corendon.

Corendon
Rutgher heeft uitgebreide ervaring in de reisbranche. Hij heeft achtereenvolgens gewerkt bij Sportura, Libema, TUI, Thomas Cook, de Jaarbeurs en opnieuw TUI. Afgelopen mei is Rutgher aan de slag gegaan als Salesmanager Retail bij Corendon. “Vanuit mijn netwerk ben ik gepolst of ik de samenwerking met retail verder gestalte wilde geven. Zo’n uitdaging ga ik natuurlijk niet uit de weg en daarmee is het balletje gaan rollen.” De sfeer bij Corendon maakt het bedrijf voor Rutgher zo fijn. “Niet groots en meeslepend, maar klein, persoonlijk, flexibel en met lef. Het is een club van enthousiastelingen met een challenger mentaliteit en toch volwassen genoeg om 750.000 vakantiegangers een fantastische zonvakantie te bieden.”

Projecten
Rutgher gaat aan de slag met verschillende projecten. Waaronder het nieuwe merk By June (voorheen Karin’s Choice). “De naam is afgeleid van de maand waarin de zomer begint en symboliseert dat waar iedereen naar verlangt: gouden zonnestralen, eindeloze dagen, warmte en vakantiegevoel. De vakanties zijn altijd inclusief huurauto zodat vakantiegangers gemakkelijk de omgeving kunnen verkennen. Het lijkt mij meer dan welkom om dat merk ook naar de retail te brengen. Daarover volgt meer in de loop van dit jaar hoop ik.”

Wil je meer lezen over Rutgher en hoe hij de samenwerking met de reisagent verder vorm gaat geven? Lees dan het hele artikel in de nieuwe Reisbizz magazine.