13 mei 2024
Thumbnail voor Tourism Corporation Bonaire lanceert campagne om lokale bevolking te erkennen

Tourism Corporation Bonaire lanceert campagne om lokale bevolking te erkennen

KRALENDIJK - Tourism Corporation Bonaire (TCB) heeft de lancering aangekondigd van de 'Bonaire Friends' campagne. Met de campagne focussen ze de aandacht op de dienstverlening van de lokale bevolking die werkzaam zijn in de toeristische sector om hen te bedanken voor hun inspanningen.


Als onderdeel van de Bonaire Friends campagne worden bezoekers uitgenodigd om hun verhalen te delen over de lokale bevolking die hen heeft geholpen door bijvoorbeeld nieuwe ervaringen op te doen, geweldige restaurants aan te bevelen of een helpende hand te bieden. Elke week selecteert TCB hun favoriete inzendingen. De verhalen worden beoordeeld op basis van uniekheid en de passie die de inwoners tonen. De winnaar wordt beloond en uitgenodigd om officieel ‘Vriend van Bonaire’ te worden.

Integraal onderdeel
Miles Mercera, CEO van TCB, geeft aan dat de organisatie enorm enthousiast is over de campagne. “Onze grootste troef als bestemming zijn onze mensen, onze gemeenschap en dit project zal onze belangrijkste ambassadeurs en hun harde werk om de Bonaire Experience te creëren, aan te bieden en te bieden, vieren en in de schijnwerpers zetten. Het zit in onze natuur en het is nog beter als we onze mensen belonen voor hun diensten. Bonaire Friends wordt een integraal onderdeel van onze toeristische strategie.”

Met deze campagne hoopt TCB een positief effect te creëren op de lokale gemeenschap en de bezoekerservaring op het eiland te verbeteren.