18 mei 2024
Thumbnail voor Word ‘influencer’ met de nieuwe reisagentenactie van Travel Impressions

Word ‘influencer’ met de nieuwe reisagentenactie van Travel Impressions

AMSTERDAM - Travel Impressions zet vanaf aankomende maandag 5 september iedere dag een wisselend AMR/Hyatt Resort in de spotlight waarvoor reisagenten zich kunnen aanmelden om ‘resort influencer’ te worden. De gekozen reisagent mag het resort bezoeken en verslag doen van het bezoek.


De actie is te volgen via Facebook (Travel Impressions Nederland). In vijf dagen worden alle resorts gepresenteerd aan de hand van een korte video. Reisagenten kunnen door te kijken, liken, delen en aan te geven waarom zij het resort willen bezoeken, kans maken op een verblijf voor twee personen in één van de luxe resorts.

Tijdens het verblijf maken de gekozen reisagenten een video die weer wordt gedeeld op de Facebook pagina van Travel Impressions. De reisorganisatie maakt dagelijks één van de vijf ‘influencers’ via de Facebook pagina bekend.

De hoofdfoto is ter illustratie, dit betekent niet dat dit één van de vijf resorts zal zijn.