WILLEMSTAD - Papagayo Beach Hotel and Resort kondigt de lancering aan van hun nieuwe loyaliteitsprogramma, exclusief ontworpen voor zakelijke relaties en reisagenten. Met dit programma kunnen leden punten verdienen bij elke boeking die door hun bedrijf wordt gemaakt, die vervolgens kunnen worden ingewisseld voor verschillende ervaringen bij het resort.
Leden kunnen hun punten inwisselen voor onder andere een koud flesje wijn bij aankomst op hun kamer of een ontbijt in het restaurant, ontspannen op een van de exclusieve VIP Cabanas op het strand, of zelfs genoeg punten verzamelen voor een gratis overnachting. Naast de beloningen die worden aangeboden via dit programma, ontvangen leden ook een welkomstgeschenk bij elke check-in, exclusieve kortingen, verjaardagsgeschenken, beloningen tijdens hun verblijf, gratis overnachtingen en extra voordelen speciaal voor onze loyale klanten.
“Ons Reward Program garandeert een onvergetelijk verblijf voor alle leden'”, stelt Hans Slier, CEO van het luxe strandresort gelegen aan de Jan Thiel baai op Curacao. “Je verdient 1 punt voor elke 1 USD die wordt uitgegeven, de punten worden drie dagen voor de boekingsdatum bijgeschreven op je account. Je kunt jouw totale puntenaantal bijhouden door in te loggen in de Papagayo Reward App met je e-mailadres.”