21 mei 2024
Thumbnail voor Anne Raamsteeboers (FTI): ‘Er zijn nog zoveel bestemmingen waar wij kunnen groeien’

Anne Raamsteeboers (FTI): ‘Er zijn nog zoveel bestemmingen waar wij kunnen groeien’

SCHIPHOL - Wat doe je als je een enorme passie hebt voor reizen en het ontdekken van nieuwe bestemmingen? “Dan wordt je product manager in de reiswereld”, stelt Anne Raamsteeboers van FTI. In het nieuwe Reisbizz Magazine vertelt Anne in de rubriek SalesTalk over haar baan bij de touroperator. “Binnen FTI zit ik helemaal op mijn plek.”


Vijf jaar geleden begon Anne bij FTI. Haar takenpakket is uitgebreid. “Ik kan je vertellen dat geen dag hetzelfde is.” De diversiteit en uitdaging maakt voor Anne haar functie zo leuk. “Van het ontwikkelen, analyseren en optimaliseren van de producten, plannen van het budget, geven van webinars en presentaties, maken van brochures, bezoeken van hotels en DMC’s tot aan het begeleiden van reisagenten op een studiereis en het maken van promotiefilmpjes. En ik doe het allemaal ontzettend graag.”

Anne vindt het leuk om te zien dat reisagenten en klanten hen niet alleen weten te vinden voor de voor FTI bekende bestemmingen zoals Turkije, Griekenland, Egypte of de Canarische Eilanden. “Ook bijvoorbeeld Dubai, Zanzibar, de Dominicaanse Republiek, Thailand of de Malediven worden heel veel geboekt.” FTI heeft momenteel ruim 120 bestemmingen wereldwijd in het aanbod. Volgens Anne liggen hier nog mogelijkheden. “Er zijn nog veel meer bestemmingen waarvan ik weet dat wij daar nog veel meer kunnen groeien. En dat maakt mijn functie extra uitdagend.”

Wil jij meer weten over Anne haar functie en het product en de toekomstplannen van FTI? Lees dan de hele SalesTalk van Anne in het nieuwe Reisbizz Magazine.