VANTAA - Nederlandse reisagenten die in contact willen komen met Finnair, komen in het vervolg terecht bij een algemeen callcenter. De luchtvaartmaatschappij brengt de helpdesk van alle Europese markten onder in één service center.
De luchtvaartmaatschappij maakt veranderingen in de ondersteuning die aan klanten en reisagenten wordt aangeboden. Finnair centraliseert de helpdesk van al hun Europese markten naar hun belangrijkste service center die is gevestigd in Sofia, Bulgarije. “Ons Europese call center is al vele jaren operationeel en is gevuld met Finnair expertise en ervaring”, laat de vliegmaatschappij weten.
De verandering is vanaf heden geldig en de service taal is Engels. Reisagenten kunnen met de helpdesk in contact komen door middel van de daarvoor bedoelde contactgegevens:
Tel: +31 (0)20 808 47 93 (open ma-vr 8:00-20:00, za-zo 8:00-18:00)
E-mail: [email protected]
De wijziging voor de ondersteuning van groepsagenten is al eerder doorgevoerd. Het contactnummer is hetzelfde als hierboven en het emailadres voor groepsaanvragen is [email protected].