International Travel Support Centre (ITSC) gaat verder onder een nieuwe naam. De naam House of Netix markeert het begin van een spannend nieuw hoofdstuk voor het bedrijf. “Hoewel ITSC's langdurige erfenis werd gekarakteriseerd door de betrouwbare vertegenwoordiging van grote wereldmerken zoals Marriott International en Hertz Car Rental, weerspiegelt de rebranding naar House of Netix de evoluerende identiteit, visie en vernieuwde toewijding aan haar klanten.”
De afgelopen 25 jaar heeft ITSC een sleutelrol gespeeld als wereldwijd verkoopagentschap, het bleek echter dat de naam ITSC moeilijk te onthouden was en de essentie van het bedrijf niet goed vastlegde, zo laat het bedrijf weten. “Deze realisatie leidde tot de kans voor een rebranding—een moment om opnieuw te kijken naar wat House of Netix vertegenwoordigt, welke waarden ons drijven, en vooral, waarom we doen wat we doen.”
Volgens House of Netix brengt de nieuwe naam, nieuwe energie. “Onze missie blijft gericht op het optimaliseren van reiservaringen en het bevorderen van betekenisvolle connecties die leiden tot reële, meetbare resultaten voor onze klanten. De naam House of Netix staat voor een vernieuwd gevoel van doelgerichtheid, waarbij we innovatie omarmen en een dynamische aanpak volgen in het steeds veranderende landschap van de wereldwijde reisindustrie.”
House of Netix is gespecialiseerd in verkoopvertegenwoordiging (GSA), verkoopactivatie en consultancy. “We begrijpen dat elk merk uniek is, en we passen onze diensten aan om de impact en groei te realiseren die onze klanten nodig hebben in de competitieve reissector.”