Na de overname van Norske door Nordic eerder dit jaar, gaat Norske vanaf woensdag verder onder de naam Nordic. “Door deze samensmelting worden de expertise en kennis van beide merken gebundeld, met als doel een nog betere dienstverlening te bieden aan reizigers met een interesse in Scandinavië, en zeereizen in het bijzonder”, laat Nordic-directeur Hugo van Drie weten.
Norske is als Hurtigruten-vertegenwoordiger al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in zeereizen naar Noorwegen. Het bedrijf brengt haar kennis nu samen met de ervaring van Nordic in reizen naar Scandinavië. Deze fusie stelt het nieuwe Nordic in staat om klanten nog beter van dienst te zijn: het brede netwerk aan lokale partners, gecombineerd met diepgaande kennis van de bestemmingen, maakt het mogelijk om nog meer maatwerk aan te bieden. "De samensmelting met Norske stelt ons in staat om ons nog meer te richten op wat we het beste doen: reizen op maat naar Scandinavië aanbieden. Door de expertise van beide teams samen te voegen, kunnen we onze klanten nog beter begeleiden in het creëren van hun droomreis," aldus Van Drie.
"Het enthousiaste team medewerkers van Norske blijft het aanspreekpunt voor zeereizen binnen Nordic", aldus de directeur. Zij blijven werken in Heemstede en vormen samen met het Nordic-team in Nieuwegein één groot team van specialisten.
Uitbreiding website
De integratie van Norske in Nordic betekent ook een grotere focus van Nordic op zeereizen. "Op de website van Nordic is daarom vanaf nu een geheel nieuwe zeereizen-module te vinden, met gedetailleerde informatie omtrent alle zeereizen die Nordic aanbiedt", vertelt Van Drie.
Door middel van een aparte submodule op de Nordic website kunnen reizigers op een gecentraliseerde plek alle informatie terugvinden over de zeereizen van Nordic: van de verschillende bestemmingen, over het soort reizen, tot informatie over de rederijen en aanbiedingen. "Op die manier komt Nordic tegemoet aan voormalige Norske klanten die uitsluitend op zoek zijn naar specifieke informatie over Hurtigruten zeereizen."