SCHIPHOL - Precies een jaar geleden sprak Reisbizz op Mallorca met Suzanne Goossen die bij TUI Nederland verantwoordelijk is voor de retail. Hier vertelde Goossen over haar plannen met en visie op TUI Retail. In het nieuwe digitale Reisbizz Magazine gaan wij opnieuw in gesprek met Goossen en vertelt ze over het afgelopen jaar en de onschatbare waarde van stenen reisbureaus.
Goossen vertelt dat ze geen seconde hebben stilgezeten. “We hebben deze moeilijke periode gebruikt om er beter, efficiënter, wendbaarder en toekomstbestendig uit te komen. Want we hebben altijd geloof in de kracht van de fysieke retail; juist die persoonlijk service en advies op maat maken het verschil.”
Door de Covid-problemen zijn reisbureaumedewerkers deels buiten de branche gaan werken. “Het is zeer spijtig dat de omstandigheden ertoe hebben geleid dat we in de branche veel talent - al dan niet gedwongen - zijn verloren”, gaat Goossen verder. Ze stelt dat juist de persoonlijke touch die deze medewerkers kunnen geven een grote toegevoegde waarde is bij het boeken van een reis.
Lees het hele interview met Suzanne Goossen in het nieuwe online Reisbizz Magazine.