21 november 2024
Thumbnail voor Wind in de zeilen voor Special Traffic: ‘Eind dit jaar komen we met een nieuwe bestemming’

Wind in de zeilen voor Special Traffic: ‘Eind dit jaar komen we met een nieuwe bestemming’

MONNICKENDAM - Het team van Special Traffic nodigde donderdag 31 augustus een kleine groep retailers uit om samen de eerste 1,5 jaar van ‘het oude merk in een nieuw jasje’ te vieren. Eén van de pijlers van het bedrijf is het persoonlijke. Om die reden werd bewust gekozen voor een kleine intieme setting.

Het feestje vond plaats in Monnickendam waar Special Traffic gevestigd is. De retailers werden ontvangen in ‘Het Weeshuis’ voor een hapje en een drankje. Patrick Goorhuis, sales executive Retail bij Special Traffic, deed het welkomstwoord en stelde de aanwezige collega’s voor van het Special Traffic team. Chris Freitag, verantwoordelijk voor het operationele gedeelte voor Special Traffic en de merken Van Verre en KidsReizen, praatte de aanwezigen bij over de start van het merk. “Special Traffic is zeer tevreden over de start. In het eerste reisjaar noteerden wij al meer dan duizend reizigers/klanten die met dit merk op reis gingen.”

Niet stilzitten
Chris, Patrick en de collega’s bedankten de aanwezigen voor hun bijdrage aan deze mooie start, maar ook voor het vertrouwen wat zij aan Special Traffic hebben gegeven. “Dit geldt natuurlijk ook voor alle retailers die in de afgelopen 1,5 jaar een mooie reis voor hun klanten hebben ondergebracht. Een aantal retailers zijn ook zelf voor hun eigen vakantie met Special Traffic op pad geweest.”

Chris vertelde dat het bedrijf niet stilzit. “We hebben de nodige mooie en goede toekomstplannen en er zijn veel nieuwe reisspecialisten aangenomen. In het najaar verwachten we verdere uitbreiding van meerdere collega’s en specialisten om de vaste koers die we nu varen voort te zetten.”

Tekst gaat verder onder de foto

Wind in de zeilen
Na de opening in het Weeshuis liep de groep richting de haven via het mooie monumentale pand van Special Traffic. In de haven stapte de groep aan boord van ‘Vrouwe Frida Cornelia’, een mooie klipper uit 1905. “Waar Special Traffic de wind in de zeilen heeft, wilde de wind de zeilen deze keer niet volblazen”, gaat Patrick verder. “Maar dat mocht de pret op het water absoluut niet drukken. De sfeer was uiterst relaxed en gezellig, in combinatie met het heerlijke eten wat aan boord werd verzorgd. En de prachtige omgeving op het water, met een bijzondere maan tijdens de schemering, maakte het feestje helemaal af.”

De energie om Special Traffic verder in de markt te zetten, heeft tijdens deze avond een extra boost gekregen, stelt Patrick. “Het is aan ons om samen met onze retailpartners de relatie verder uit te bouwen, uit te diepen en ervoor te zorgen dat wij met elkaar bestaansrecht in deze uitdagende markt blijven houden. En aan de klant te laten zien wat de toegevoegde waarde is die wij samen voor de klant bieden”, aldus Patrick.

Nieuwe bestemming
Special Traffic komt eind dit jaar met Japan op de markt, laat Patrick na afloop van het evenement in gesprek met Reisbizz weten. “Op dit moment zijn we druk met het productgedeelte en eerst gaan een aantal collega’s drie weken naar Japen om het land nog beter te leren kennen. Wat voor Special Traffic erg belangrijk is, aangezien die diepgaande kennis één van onze drie pijlers is.”