26 juli 2024
Thumbnail voor KLM Holidays: Nieuwe campagne moet het tij keren

KLM Holidays: Nieuwe campagne moet het tij keren

SCHIPHOL -  KLM Holidays, dat begin 2021 werd gelanceerd, krijgt een nieuwe kans. De nieuwe campagne moet het tij keren om er alsnog een toonaangevende touroperator van te maken. Het eigen pakketreizenmerk van KLM was tot verbazing van concurrerende vliegtouroperators fors weggezakt. Nu moet het merk weer op de kaart worden gezet, laat een woordvoerster aan Reisbizz Magazine weten.


“Tot nu toe hebben we erg weinig last gehad van KLM Holidays, geheel tegen de verwachting in”, lieten diverse reisorganisaties op de Vakantiebeurs in Utrecht aan Reisbizz Magazine weten. Ook daar was KLM Holidays nergens te bekennen. “Eind januari is er een grote drieweekse campagne gestart om KLM Holidays weer goed in Nederland op de kaart te zetten richting zomervakantie 2023. We willen dit product breed onder de aandacht brengen”, aldus de woordvoerster van KLM.

Nadruk ligt op ontzorging
KLM Holidays is te zien in tv-commercials, op social media en in mailacties. “De campagne laat zien dat onze klanten op deze manier makkelijk en snel een complete vakantie kunnen boeken voor goede prijzen, met de vertrouwdheid van KLM als carrier. Dus naast vlucht ook verblijf en landvervoer. De nadruk ligt op ontzorging en zekerheid.”
KLM-techdochter en consolidator Airtrade zorgt voor de inkoop, afhandeling en SGR-dekking.

Lees het volledige artikel over KLM Holidays in deze editie van Reisbizz Magazine.