2 juli 2024
Thumbnail voor TUI stelt nieuwe Head of Marketing Communications aan voor Nederland en België

TUI stelt nieuwe Head of Marketing Communications aan voor Nederland en België

Ana Henriques is sinds 1 juni de nieuwe Head of Marketing Communications voor TUI Nederland en België. Henriques is in deze functie verantwoordelijk voor het “verder bouwen aan de TUI merken, het inrichten van de optimale campagneplanning, afgestemd op de commerciële behoeftes en de diverse verkoopkanalen”, aldus de touroperator.

Henriques heeft een brede ervaring op het gebied van marketing en communicatie en heeft voor verschillende merken gewerkt, waaronder Heineken. Sinds 2018 is ze werkzaam bij TUI. “Een mooie volgende stap in haar carrière bij TUI, waar zij sinds zes jaar de rol vervulde van Head of Branding & Campaigns voor Nederland, waar later ook België aan werd toegevoegd”, zegt TUI. Ook in haar nieuwe functie is Henriques verantwoordelijk voor zowel Nederland als België.

In haar nieuwe rol wordt Henriques ondersteund door een Belgisch-Nederlands team en rapporteert ze aan Director Marketing & Distribution Support TUI Benelux Roosmarijn Quartier.