Tamira van der Horst gaat aan de slag binnen een nieuwe functie bij Travel Counsellors. Ze is al vier jaar werkzaam bij het bedrijf, eerst als Businesss Development Coach, nu als Corporate Product en Operations Supervisor. Reisbizz spreekt Tamira over haar overstap en plannen voor de toekomst.
Vanwaar de switch naar een nieuwe functie?
"De reden voor de switch is ten eerste de kans die me is geboden, gedreven door de prioriteit en de focus die corporate verdient. Als Business Development Coach was ik bezig met het ondersteunen van onze Travel Counsellors op allerlei gebieden. In mijn nieuwe rol focus ik me op de strategie van de onderneming om corporate travel binnen onze markten significant te laten groeien."
Wat ga je precies doen in je nieuwe functie?
"Mijn nieuwe functie is behoorlijk divers en zal zich gaandeweg ontwikkelen. Ik ga eerst een start maken met het in kaart brengen waar we staan in Nederland en België op corporate gebied, binnen de internationale Travel Counsellors onderneming. In een aantal landen waar Travel Counsellors actief is, is corporate travel al een veel groter onderdeel van de business. Zij hebben allerlei tools en kennis die ik graag naar Nederland en België haal."
Waar kijk je het meest naar uit binnen je nieuwe functie?
"Het mooiste vind ik dat er nu de gelegenheid is om me volledig te focussen op corporate – dus zakelijk reizen – voor onze Nederlandse en Belgische onderneming en de Travel Counsellors. Er liggen enorm veel kansen en ik kan niet wachten deze met beide handen aan te grijpen om zo corporate travel en daarmee onze Travel Counsellors te zien groeien."
Wie volgt jou op als Business Development Coach?
"Ons volledige team is constant in ontwikkeling en wordt ook regelmatig uitgebreid. Mijn vorige taken zijn herverdeeld. Echter, blijf ik natuurlijk ook als coach actief, maar dan voor de Travel Counsellors met zakelijke klanten en dat zijn er behoorlijk veel."