Maandagavond trapte Silverjet Vakanties de salesrun af in het chique Karel V hotel in Utrecht. Samen met acht high-end partners uit binnen- en buitenland werden de ruim 45 aanwezige reisagenten door middel van korte productpresentaties geïnformeerd over de laatste nieuwtjes.
Terwijl het buiten donker en nat was, werden de aanwezigen binnen warm welkom geheten met een glas prosecco door Marie-Claire van den Akker, de commercieel directeur van Silverjet Vakanties. Vervolgens gaf zij het woord aan de acht partners, die het gezelschap met korte presentaties op de hoogte brachten van een aantal luxe accommodaties die Silverjet Vakanties binnen het aanbod heeft.
‘Geen vraag is ons te gek’
Na deze presentaties werd het diner geserveerd met indien gewenst een glas goede wijn, en werd er in ontspannen sfeer contact gelegd met de aanwezige hoteliers en vertegenwoordigers. Van den Akker sloot de avond af, waarbij zij nogmaals het hoge servicelevel van Silverjet Vakanties benadrukte. “Ik weet dat het niet altijd zo overkomt maar wij hebben diverse kamers uit allotment boekbaar en doorgaans worden aanvragen binnen 24 uur beantwoord. Denk daarbij ook aan onze flexibiliteit en dat geen vraag ons te gek is. Ook de commissiestaffel, die voor elke reisagent gelijk is loopt op tot 13 procent”.
Verder vertelde van den Akker dat er speciale aandacht komt voor de nieuwe bestemmingen Jordanië, Barbados en Malta, dat er komend jaar weer agentenreizen worden uitgezet en dat reisagenten tot 20 procent korting op hun eigen Silverjet Vakantie kunnen krijgen.
Deelnemende partners
Het was een succesvolle aftrap van een salesrun die tot en met 3 november duurt. Er zijn nog twee dinerpresentaties en lunch in eigen land en nog één in buurland België.
De deelnemende partners van deze salesrun zijn: Royal Hideaway Corales Beach op Tenerife, Domes Hotels & Resorts – Griekenland en Portugal; Renaissance – Aruba en Curaçao; The Ritz Carlton – Dubai; Universal Hotelgroep – Malediven; One & Only Hotelgroep; Silversea Cruises en Oman’s verkeersbureau.