4 januari 2025
Thumbnail voor TravelC Group gaat voor het eerst deelnemen aan Vakantiebeurs na topjaar 2024

TravelC Group gaat voor het eerst deelnemen aan Vakantiebeurs na topjaar 2024

Het recent afgesloten boekjaar heeft de verwachtingen overtroffen voor TravelC Group (The Travel Club en Travel Time). Met een plus van ruim 11 procent is de omzet ruim boven de 235 miljoen uitgekomen, zo meldt het bedrijf.

“Voor de aangesloten zelfstandige reisondernemers was er tijdens het recente jubileumfeest al het een en ander te vieren, maar op basis van deze resultaten en een eerste marge analyse blijkt dat niet alleen de gemiddelde omzet per zelfstandig reisagent te zijn gegroeid tot 635 duizend euro, maar doordat 100 procent van de verdiensten ook toekomen aan de bij ons aangesloten zelfstandig reisagent ligt het gemiddeld inkomen wel 15 procent hoger dan afgelopen jaar.” Martine de Knoop , directeur van moederorganisatie TravelC Group, is dan ook zeer te spreken over deze ontwikkeling: “Dit bevestigt niet alleen dat we een grote groep kwalitatieve ondernemers onderdak mogen bieden, maar ook dat de samenwerking van de zelfstandig reisondernemer met ons als zeer vruchtbaar kan worden bestempeld.”

“Door de recent gestarte B2B2C-pilot met het retailmerk TravelTime gaan we binnenkort ook nog eens technisch zeer geavanceerd, nieuwe boekingen en klanten bij onze zelfstandig ondernemers aanbieden”, gaat het bedrijf verder. “Zodat ze hun omzet en klantendatabase snel en vooral efficiënt kunnen uitbouwen. Door het uitstekende verdienmodel achter TravelTime voor de reisagent in combinatie met de service van een ervaren, kwalitatief hoogwaardig productteam en het volledig ontzorgen van de touroperator aansprakelijkheid is dit systeem een welkome aanvulling voor de aangesloten zelfstandige reisagenten en -reisbureaus. Dit combineren wij met de geheel zelfstandig ontwikkelde TravelStudio, waarmee automatisch on- en offlineoffertes, vouchers en roadbooks ter beschikking worden gesteld in de look & feel van de reisagent.”

Door deze ontwikkelingen heeft de organisatie -mede door het wegvallen van het ZRA paviljoen op de komende vakantiebeurs- besloten om zelf een stand te nemen op de Vakantiebeurs. “Tijdens de vakdag(en) zullen wij hier staan met onze formules en eigen Travel Software waarmee we ook andere reisagenten kunnen ontzorgen. Tijdens de consumentendagen bieden wij onze aangesloten ondernemers een compleet ingericht ZRA paviljoen aan inclusief gebruik van onze Travel Software : Rondreisplanner, Travel Time en het recent gelanceerde AI tripplanner om de klant direct op een geavanceerde manier van dienst te kunnen zijn.”

TravelC Group is te bezoeken in de verre reizen hal onder de naam Travel Time met stand nr 12.B110

Recente berichten