5 maart 2024
Thumbnail voor Zeetours start met televisiereclame: ‘Per maand trekt de zender tot 5 miljoen kijkers’

Zeetours start met televisiereclame: ‘Per maand trekt de zender tot 5 miljoen kijkers’

Zeetours is begonnen met een grote campagne. De cruisespecialist is in de landelijke dagbladen De Telegraaf en het Algemeen Dagblad te zien met een reclame, maar ook te horen op Q Music en te zien op de zender ONS met een TV-reclame.

Marketingmanager Stefan Driehuijs vertelt aan Reisbizz over de nieuwe campagne. “De TV campagne loopt bij kanaal ONS en is vanaf 1 februari t/m 31 maart actief”, aldus Driehuijs. “ONS is een TV-kanaal met allerlei nostalgische programma’s en films, en zendt onder andere The Love Boat uit. Per maand trekt de zender zo’n 4 tot 5 miljoen kijkers, en specifiek voor The Love Boat zijn dit er 250.000. Ze zenden alle seizoenen van de originele serie in z’n geheel uit, met elke werkdag een ‘nieuwe’ aflevering.”

De samenwerking voor de tv commercial is volgens Driehuijs tot stand gekomen in samenwerking met Princess Cruises. “Daar is vroeger ook The Love Boat op gefilmd. Het leuke aan de commercial is dat deze momenteel ook in Groot-Brittannië op TV draait, en voorzien is van een moderne Love Boat tune. Helemaal aansluitend dus bij de programmering van ONS.”

Bekijk hier de commercial van Zeetours.